225

کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات مجازی تیر اندازی ، روپایی و مقام سوم مسابقات طناب زنی توسط دانشجویان دانشگاه رازی در مسابقات دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور

کسب مقام دومی سرکار خانم مریم سلیمی در مسابقات قهرمانی مجازی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه تهران در رشته ورزشی تیر اندازی با تفنگ .

مسابقات تیراندازی قهرمانی مجازی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه تهران با هماهنگی دبیرخانه ها، دانشگاه ها و هیات های استانی با حضور  111 دانشجوی دختر و پسر از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشوربرگزار و در پایان در  بخش تفنگ خانم مریم سلیمی از دانشجویان دانشگاه رازی موفق به کسب مقام دوم این دوره از مسابقات گردید.( دانلود حکم قهرمانی )

 

کسب مقام نایب قهرمانی  جناب آقای محسن علیمرادی در مسابقات همگانی مجازی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور در رشته ورزشی مهارت های فوتبال 

مسابقات همگانی مهارت های رشته فوتبال با حضور بالغ بر هشتاد دانشجو از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور برگزار گردید. شرکت کنندگان پس از ثبت نام در سامانه ستاو نسبت به ارسال فیلم های خود اقدام نمودند و در پایان آقای محسن علیمرادی از دانشگاه رازی موفق به کسب مقام دوم این دوره از مسابقات گردید. 

 

 

کسب مقام سومی  جناب آقای محمد ادیب حیدری در مسابقات همگانی مجازی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه الزهرا  در رشته ورزشی طناب زنی جاگینگ .

مسابقات طناب زنی همگانی مجازی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به میزبانی دانشگاه الزهرا در 4 بخش مجزا برگزار شد. در این مسابقات 265 دانشجوی پسر و دختر از 22 دانشگاه شرکت داشتند. در پایان آقای محمد ادیب حیدری از دانشگاه رازی موفق به کسب مقام سوم این دوره از مسابقات گردید. 


شناسه : 1471525