152

کسب عنوان قهرمانی تیم بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه رازی در مسابقات منطقه ای و راهیابی به مسابقات المپیاد سراسر کشور

 

بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه رازی المپیادی شد.

 

حضوردرالمپیاد های فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور بازخورد فعالیت های دانشگاه های کشور در حوزه تربیت بدنی محسوب می شود .که هر دو سال یکبار به میزبانی یکی از دانشگاه های کشور برگزار می گردد. 

کسب سهمیه حضور تیم های ورزشی دانشگاه ها در المپیادهای ورزشی با اهمیت است و دانشگاه ها برای ورود به این رویداد بزرگ باید در بین دانشگاه های مناطق تعریف شده خود عنوان قهرمانی را کسب نمایند . 

مدیریت تربیت بدنی دانشگاه رازی نیز در راستای تحقق اهداف فوق در ابتدای سال تحصیلی 99-98 با برنامه ریزی های منسجم و منظم فرصتهای مناسبی را برای حضور کلیه دانشجویان در تمرینات آمادگی تیم های دانشگاه در رشته های مختلف ورزشی برای شرکت در مسابقات منطقه ای سال 1398 و کسب سهمیه المپیاد سراسر کشور که در تابستان سال 1399 به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار می گردد ، فراهم نموده است .

این مدیریت که به عنوان دبیر خانه دانشگاه های منطقه 5 ورزش کشور نیز می باشد. در راستای  اجرای تقویم برگزاری مسابقات منطقه ای، اولین میزبانی خود را برای رشته بسکتبال دانشجویان پسر با حضور دانشگاه های کردستان، لرستان، صنعتی کرمانشاه و رازی به نحو مطلوبی برگزار نمود.

مسابقات مذکور در بین دانشگاه های شرکت کننده  به صورت جدول دوره ای طی دو روز در صبح و بعدازظهر با انجام 6 بازی ز 15 تا 17 آبان ماه سال 1398  انجام گرفت. که در نهایت تیم دانشگاه رازی با اقتدار توانست به  مقام قهرمانی دست پیدا کند و سهمیه حضور در المپیاد دانشجویان سراسر کشور را کسب نماید. و تیم های دانشگاه های کردستان و لرستان به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست پیدا کردند. 

تیم دانشگاه رازی ( مقام اول )

 

 

تیم دانشگاه کردستان ( مقام دوم ) 

 

تیم دانشگاه لرستان ( مقام سوم )

کادر داوری و فنی مسابقات 

   


شناسه : 912282